REBECCA RYDBERG

090729 | 2009-07-29, 20:27:03




hmm dra gårdagen så kort som möjligt kanske ? :)
aa tajten och fredrik kom hit runt fyra, så brännde vi skivor .
sen blev de fixx och ett panikletande av klänning, och jag behövde hjälp med det
så sanna kom hit runt halv fem och hjälpte mig lite :)
sen åkte vi till maxi runt sex, och sen vidare till matilda
började med att käka tacos, sen gick vi vidare till festandet.
jag tycker det var sjukt roligt i princip hela kvällen:)
dok lite tråkigheter med polis,bråk och springades barfota genom hela barrsätra..
men men  annars var kvällen bra :)
imorse fick jag morgon besök ( klockan elva) av älskling
jag var inte ens vaken så det blev att vi låg och halv sov ett tag
och sen gick vi upp och käka lite och kolla på en mysko vampyr film
den som ja sanna och johanna kolla på, haha sjukt konstig
sen åkte han hem, så kom tajten istället
vi kolla lite på tv , kolla H&M katalogen och lite så haha
sen städade jag hela huset,as bra gjort :)
nu har älskling kommit tillbaka igen och tajten drog, så nu ska vi checka pirates of  caribbean
fårla se om den är nå bra då:)
så skriver kanske sen, have a nice day ! :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback