REBECCA RYDBERG

090726 | 2009-07-27, 00:42:34




sååå hemma från en om jag får säga det själv misslyckad kväll ..
sanna kom och hämta upp mig strax före halv så åkte vi till gävle med hanna,karin,emma,maja och amalia.
köpte godis som jag åt upp innan filmen (a) och sen började filmen runt nio.
asså den var sjuk, ska jag sammanfatta den så såg man bara bögar,dildos och kukar ! 
den var så jäkla tråkig, visst man skratta som fan ibland, men de var aldrig bra.
utan antingen tråkig eller rolig .. haha 100 kr i soptunnan ! x)
vi hann med halv tolv bussen iallafall sköönt , linn hämta mig och sanna på rececentum så vi slapp gå :)
nu har jag väntat i 5 timmar på ett sms sm jag gissar på att jag aldrig kommer få ..
i hope it's getting better.
aja nu kommer lite bilder från släktträffen och sen ska jag sova.
imorgon är det ändrade planer, blir nog och va med bästaen <3
hhave a nice day ! <3





födelseagsbarnen ! :)

grymaste potatis jag ätit ! :)

anna - we lost a balloon but we can still fly to the moon


Kommentarer
Kommentarer

Trackback