REBECCA RYDBERG

090723 | 2009-07-24, 00:23:49



godkväll again :)
det är galet vad dagarna går fort , känns som jag måste börja utnyttja alla dagar mycket bättre:o
idag blev jag iallafall väckt runt tolv, så åkte vi till american och käkade lunch

sen åkte vi till farmor , där min faster och kusiner var. träffar dom varannat år max, så det var trevligt:)

men blev inte kvar där så länge , utan åkte hem och duscha och fixa och sen runt fyra kom mattias,max,jonas och sanna.

så kikade vi på harpers island, alla avsnitt. det är ett psyko program men ändå hur bra som helst ! ;)

jag och sanna tröttnade dock lite i mitten så vi gick upp och bakade chokladbollar till alla :)

hihi gottgott, sanna drog tyvärr runt nio. och resten runt elva.

jag har verkligen saknat sanna hur mycket som helst, till och med dina bitch blickar så fort man gör något ! :D

haha iallafall:) fick ett samtal av en nykter gustav också, haha ska försöka hinna träffa han nu snart :)

men men imorgon åker mattias bort och är borta hela helgen, lite tröök att ja inte har mobil

men får la stå ut, och hoppas på att han bor med mig nästa vecka istället:)

aja, får se vad som händer imorgon, ska iallafall upp runt tio och springa -.- hehe
och justia , grattis alla som heter emma ! :)
have a nice day ! <3


rebeccamandarydberg

bästen

Kommentarer
Kommentarer

Trackback