REBECCA RYDBERG

090719 | 2009-07-19, 22:52:22



tjeeeeeena bloggen ! :)
hehe inte riktigt hemma än, men imorgon så !
känner verkligen inte för att skriva en bok, alltså berätta om italien resan.
men den har ni säkert hört om på många andra håll också så:)
iallafall italien ägde, vi vann b-slutspel och det var helt okej :)
vi kom ju hem i onsdags runt nio, och då va man så lycklig att man var hemma så man nästan fick glädjetårar (a)
jag var dock inte hemma så länge , ca 3 timmar.
sen åkte jag och mattias till göteborg, sjukt härligt och få träffa honom igen , hade inte klarat en dag till utan honom !
vi gick på liseberg, stan, sif-matcher och lite så där:)
igår ( lördag) så vare dags att lämna honom igen, så halv sju på morgonen åkte vi till stockholm
klockan tre börja bröllopet så vi åkte ut till sandhamn, och sen till ålkobben för efterfesten:)
runt halv fem imorse kom vi till hotellet inne i stockholm.
och idag har vi varit lite på stan och sen åkte vi på dif match.
förslust med 2-1 ..
så nu har jag tagit två veckor i en väldigt kort sammanfattning för att vara jag :)
kommer hem imorgon eftermiddag, så om jag orkar då så kommer det bilder från italien,gbg och bröllopet:)
hoppas allt är bra hemma, nu ska jag krypa ner i sängen
pusspuss


om prick en månad börjar skolan - panik ? :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback