REBECCA RYDBERG

yee | 2009-01-27, 22:51:08

tjenaaa
igår  så svimma våran lärare , läskigt läskigt men vi slutade tidigt så jag åkte hem
fixa lite käk , chickenbits och ris :D kunde käka chickenbits tack vare sanna (a)
thankuuu, och förästen misss u uu ! <3
aja sov ett tag sen så kom mattias
jag skippade dansen för min axel :/
men de blev mys med älskling istället :)
han åkte runt tio - halv elva
då ringde jag en old friend snacka lite trevlans.

idag hade vi sovmorgon till. för spanskan var inställd :)
så hade vi hemkunskap med rooth ullapulla va på fackmöte ( haha lika kul fortfarande)
gjorde god pastagratäng med broccoli :D jammi
sen fick ja rus på jonas också för han gör aldrig nå haha x)
men men sen så var lunchen för lång eftersom de hann hända massa saker
så blev ja så jäkla ledsen så jag lära ringa han som alltid får höra allt (tack )
men men på matten drog ja upp volymen i ipoden så sket jag i allt runt mig.
jobbade inge matte men jag satt och tänkte som satan,asskönt !
sen kom dunder och berätta att jag ska börja på specmatte..
eller prova imorogn och se om jag begöver.
lika bra att börja där :b

men men skyndade mig hem efter skolan så packa ja bara ihop saker snabbt
sen så drog jag till maja, så gick vi till bessemer
va på öppethus på smsp & smhp, är inte intresserad av smsp längre
lät väldigt väldigt tråkigt, så imrogon ska ja välja om haha !
fatta man ju :D men men tur att ja gick ;)
va typ bara folk från murgårn där x)
jaja sen gick ja och majisch till maxi och köpte såklart bananer (a)
sen traska vi vidare hem till henne hon noppa min ögonbryn lite snabbt hehe
( vågar inte själv)
men men sen blev de bråådis så vi hoppa i kläderna och gick mot dansen
hann inte långt förens en galning står och vinkar :D
de är flisan hehe så vi får skjuts av henne dit :) tackar
så vare dags för ragga igen haha sjukt kul dans
men som vanligt så äre knas så ja tröttnar ;)
orkar inte ta upp va de är nu men men
sen kom daddie och hämta oss
käka banner och yoghurt och nu ska jag strax dra mig mot sängen
jaja pusspusslove

Kommentarer
Kommentarer

Trackback