REBECCA RYDBERG

Lördag ! | 2009-01-18, 19:58:47

hellooo  -
igår kom jag hem skapligt tidigt men var så jäkla trött så sammanfattar gårdagen lite
tog halv fyra bussen med mattias och tajten till bessemer :)
så fick jag sitta där mobbbad lite när dom hade samling ;)
sen kom camilla , så kom matilda precis innan matchen börja
saik vann ;) så kom mattias så va vi lite social med han :)
sen åkte jag och matilda till henne och keaka lite :) mums va gott de va :)

sen skjutsa hennes daddie hos te jv , så kolla vi på högbo damerna
dom vann dom med ! :) så skulle jag träffa joss , men då va hon på jensas -.-
hehe så fick vi skjuts tillbaka till bessemer, där vare massa folk
checka sif och saiks match och massa andra

sen skulle jag mattias och tajten ta 23.00 bussen
men vi missa den, fattar inte varför vi aldrig springer x)
men men va lite skönt med en promenix hem ,
stod och snacka med mattias ett tag utan för mig sen också :)
så kom hans mamma och hämta han runt tolv maybe
så gick in och la mig direkt, somna dirr med ! :)


Kommentarer
Kommentarer

Trackback