REBECCA RYDBERG

showdanccceee | 2009-01-19, 22:17:33

jag tänkte slänga in ett inlägg lite snabbt
gick iväg till dansen , det snöade som aldrig förr
så när jag kom till maja var jag snögubbe-.-
men men dasen vi kör är hitills helt okej , den är konstig haha
aja fick ont i baklåret på uppvärmingen
visste inte vad jag skulle göra :/
men sen när vi väl börjsa dansa gick det hyffsat
förstår inte hur det ska klara 9 träningar i veckan
vafan det borde ju gå över snart eller ?!
lalala , pappa kom och hämta mig efter
så hämta vi bruur sen mös vi famför tv:n hela familjen:D
käka chirrre och dirre ! ;)
sen ringde mormor så börja vi snacka om min uppsats
hon hade många åsikter :p haha men men det var väl bra det..
har gjort om den lite nu , känns som jag gör om den hela tiden och den blir bara värre och värre
wtf :o inlämning på torsdag en fråga kvar , fullt upp alla dagar nu vette tusan va ja ska göra :S
men men nu ska jag läsa på spanskaglosorna och sen sova
hmm pusspusslove

 dancccccing
Kommentarer
Kommentarer

Trackback