REBECCA RYDBERG

i believe | 2009-01-19, 18:23:23

tjulelleleuu
idag fick jag åka buss själv -.-
det var trååååkigt, men sen kom jag till skolan
så gick jag evve x2 och linken till hemkunskapssalen
vi skulle träffa nån från hotellrestaurang linjen :)
så han snacka lite sen fick vi göra lite food
toastskagen & en efterrätt som hette typ jino nått hehe
frukter med vit choklad över, muuuums säger ja bara ! :)
vi var där tills elva ungefär.

är riktigt jäkla sugen på hotellrestaurang men...
det finns ju nackdelar och fördelar
så får göra en lista som jossan alltid gör när hon ska hjälpa mig bestämma saker :)
men jag kommer bara på fyra bra anledningar att gå där
och massa nackdelar ..
åh vad jag hatar gymnasieval alltså ! :o
men ska välja nästa vecka kan bli så här då
1. SMSP
2. SMHP
3.HR
4.NV
får se -.- uscha vad jobbigt det är ..

men men jag och classon slipper skolan på fredag :D
för vi ska tillbringa en dag på hotellrestaurang linjen, askuul
vi ska va där hela dagen, så ska vi få se vad dom gör
va med i köket och allt sånt
kommer bli riktigt kul men lite nervös och pinsamt (a)
hehe aja eftersom vi ska få riktiga kockkläder kan de ju inte bli mer än roligt ;)
men men :)

efter den där grejen satt jag i markan med alla
så fick jag världens skratt anfall och jag vet inte varför
men slutade med att tårarna spruta ut ur ögonen
och kort knäpptes, haha !
men men sen vare spanska  då försvann mitt glada humör ..
sen kom det tillbaka :D
för vi slutade efter den, så tog halv ett bussen hem med
mattias ture jonas och rahm  , alltid lika kul :) hehe

sen kom jag hem och laga lite nuddels :D
sen läste jag spanskaglosor och lite hemkunskap
har inte jobbat nå so än , fyfy måste bli klar med allt imorgon så jag hinner kolla igenom ochså
men men nu har jagbråttom, för idag börjar äntligen dansen igen !!!
typ det jag varit så taggad på hela dagen , hihi
men men måste rusa pusspusslove

Kommentarer
Kommentarer

Trackback