REBECCA RYDBERG

heart | 2009-01-29, 21:14:32

yes tjenare ! :D
idag var de en skön eftermiddag , satt vid datorn lite och sen så plugga jag lite.
förstår ingenting av kemi men de var ingen nyhet haha
jag glömde bort dansen, så jag småsprang till dansen
fan va skönt de va ipoden på högsta volym och mn flög fram (a)
hihi senvare street dance, övad .var lite små rädd för alla är så bra där x)
så missade jag och maja förra gången haha
och sämst gick det  jag kunde ingenting x) men men
sen blev de en promenix med felicia hem :)
träffade linken också , hon har varit borta den här veckan <3
sen säger louise att biljetterna är slut -.-
så jag och mattias har bokat haha men inte dom -.-
men men får se hure blir ;)
päronen drar imorgon sköönt de, och tagga lördag !!!
hihihi ska plugga och kolla kläder nu
puspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback