REBECCA RYDBERG

sjuker | 2009-02-27, 14:47:27



ohh jag hatar och vara sjuk
har legat i soffan och försökt somna sen elva men de går inte
mitt huvudspränger och det går inte att svälj..
hatarhatarhatar att va sjuk !!
men nu har jag iallafall tagit en dusch, krossat ipren och druckit nå för halsen
så de känns lite lite bättre.. sen så kan jag inte käka och jag hungrar ihjäl
så ja käkade lite glass sjjukt lent mot halsen alltså ! så blev ja mätt också hehe
men men nu ska jag sluta klaga !
jag ska försöka gå och fixa mig snart
tror jag behöver sova ett tag först, sen så ska pappa skjutsa mig till älskling
han är också sjuk så ja smittar han inte iallafall, får ja hoppas:o
aja vi ska väl ligga och tycka synd om oss själva (A) hehe
nu dör batteriet i datorn också -.-
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback