REBECCA RYDBERG

ohohohohohohoh | 2009-02-19, 16:36:36



love is all around nanana
 hehe ja fått en ny plåga som jag alltid lyssnar på agnes- love is all around
hade soprov idag och det kan man ju inte säga gick bra :o
haha men man kan inte mer än vad man pluggat till !
och eftersom de inte var mycket så haha aa , ett G måste jag väl klara men de är nog på gränsen x)
hehe däremot så fick vi reda på matteproven idag , säger bara WOOW
rebecca rydberg som bara får ig och precis g hon fick idag TVÅ poäng från VG :o
galet va (A)
ja det blir en liten applåd till mig :) , men ska tacka maja som lärde mig de mesta :)
jaja slutade tjugo över ett idag, så åkte ja tajten rahm till kb med jocke
sen hann vi precis med halv två bussen hem, skööönt !
har kollat tv och bara chillat idag, så jäkla skönt ! :)
vet att jag borde göra lite teknik men vafan lov snart så ! :)
nu ska jag gå och sova ett tag sen får vi se om jag kanske skriver lite på svenskan
tycker kärlekshandboken är så rolig så tog hem den och ska jobba lite (A)
så har jag slutat på street så torsdagarna är freee , skönnt !:)
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback