REBECCA RYDBERG

breathless | 2009-02-23, 13:04:47



ooh mådde illa igår efter allt godis : men gott var det :)
beck - advokaten var riktigt läskit, redan sett den men va livrädd när ja skulle gå och lägga mig
hehe så martin följde med med mig in  mitt rum så gick han upp sen :D
somnade runt tolv riktigt skönt att inte vara vaken sent :)
sen imorse vakna ja doc klockan åtta, ryggen som vanligt.
måste nog kolla upp de där för ja får jämt ont ..
hmm aja läste lite ur min bok imorse, den är såå bra ! :) haha
nu ska jag få i något i magen, charma pappa så jag får lite money (H)
sen blire valboo med sanniegirl ! :)
får se om jag åker på fest ikväll och träffar mina älsklingar :)
det var ganska länge sen så de lutar åt det hållet :)
men sen kommer jag inte få träffa min andra älskling förens på fredag..
vilket kommer bli svårt och hålla sig , så aa får tänka igenom det där :)
men men ha de bra , pusspusslove

hjälp med klänning , vilken ska jag kanske ha i kväll och sen på båten på onsdag ?! :)


Kommentarer
Kommentarer

Trackback