REBECCA RYDBERG

beautiful | 2009-02-28, 13:22:30



kunde inte somna igår så det blev att ligga framför tv:n hela dagen
sen vid fem kom mamma och pappa hem med massa mediciner
och jag domna bort i halsen av en tablett haha det tyckte jag va lite lustigt (A)
men iallafall sminkade mig och käkade en av mina favoriträtter
fylld lövbiff , mumms vad gott :)
sen så var mattias så seg så jag fick spratt typ
så vid halv nio skjutsade mamma mig till han iallafall.
så blev de mys och let's dance och sen tog jag 01.35 bussen hem

och idag sov jag enda till 12 :o inte hänt sen sommarlovet typ hehe
och jag kunde ha sovit längre om inte en viss person hade väkt mig ;)
men men :) gick och upp ch fixa frulle direkt
sen så kände jag mig jätte yr så kände ja inte benen och helt plötsligt ramla jag och svimma
sjukt läskigt, sen när ja vakna upp så  skakade både armar och ben.
så låg i soffan en timme efter det.
sjukt läskigt alltså !

idag vet jag inte vad som händer faktiskt
kanske blir och va med älskling igen
men nu ska jag i allafall göra en uppgift  i kärlekshandboken
sen ska ja checka onetreehill. seeeya
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback