REBECCA RYDBERG

love you forever | 2009-12-29, 00:46:00



hallå där!
uppdatering från igår, eftersom jag var så dålig!
bussen gick 08.40, sov precis hela vägen från gävle till stockholm, sjukt skönt!
kom fram runt halv tolv, då gick vi och käka på pizza hut och sen rusa vi runt i massa affärer
gick oavbrutet i 5-6 timmar.. mina fötter var död och jag hitta i princip ingenting..
brukar fynda på rean men varit riktigt dåligt med det i år.. kommer väl upp bilder på de lilla jag hittade sen
bussen hem gick 18.45, kom hem strax efter nio och då åkte vi och hämtade älskling på en gång:)
så åkte vi hem till mig och myste lite och så där.
imorse upp tidigt och jobba, kom hem efter sex, imorgon börjar jag åtta igen..
vill sova:o men det är bara att bita ihop, ska iväg till älskling strax blir väl dock inte där så länge
aja ha det bra !



Kommentarer
Kommentarer

Trackback