REBECCA RYDBERG

Långa nätter | 2009-12-26, 20:35:26


så nu har jag allt uppdaterat!
har börjar fundera på ett par nyårslöften, de blir nog bland annat att bli aktivare på bloggen!
sen som alltid ''gå ner i vikt'' undra om ja någonsin inte har tänkt på det något år ? hmm
aja lite fler löften ska man väl kunna komma på!
fick igår höra att min blogg var tråkig för att de inte var nå partybilder
alltså min farbror kunde inte sätta dit mig , haha läser du igen nu kanske :)
aja idag var ja syster och mamma till valbo, hitta nyårsklänning och en mysig liten tröja hehe
orkade bara gå in i två affärer typ för jag ska ju till stockholm och shoppa ordentligen imorgon.
kommer troligtvis inte hitta nå imorgon men håller tummarna, bussen går 08.40 !
ska nu mysa ner framför tv:n med resten av familjen,
hoppas alla har haft en superbra jul, min va bättre än på länge!
pusss

ingen bra bild, men kan bara nämna att ja har rosblad överallt i hela rummet typ , hihi så mysigt!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback