REBECCA RYDBERG

don't step back now | 2009-12-30, 20:47:07



hallå !
vet att jag är dålig på att uppdatera, men hinner inte riktigt sätta mig ner och ta det lugnt!
igår jobbade jag som vanligt, försov mig så fick ta bussen sjukt kallt!
efter jobbet åkte vi till ikea och käka och kika på spegel, hitta ingen men köpte lite dekoration till rummet.
sen åkte jag hem, kika runt i hm katalogan  ska beställa ganska mycket och det ska jag göra nu !
det får ni se lite senare vad det blir, lite sommarkläder till thailand!
åker ju dit om typ två månader hihi långt men ganska nice :)
igår kom älskling hit igen hehe myste med wallander och chirre och dirre :)
sen idag hade ja sovmorgon till nio, whiiwho jobbade till halv sju men fick jobba över.
imorgon är det nyår och jag hoppas verkligen den blir bra! nu ska jag beställa
och sen faktiskt gå och lägga mig haha, ledig imorgon iallfall!
pusss

min nyårsklänning ! hehe

Kommentarer
Kommentarer

Trackback