REBECCA RYDBERG

vi älskar varandra så | 2009-08-31, 17:18:05




hejdär :)
idag började vi halv elva och det var så grymt skönt kan jag tala om
speciellt efter att jag vaknade tidigt pågrund av världens jobbigaste dröm..
 men den ska vi inte prata om :) hade två lektioner idag kan man säga
spanska och matte, fick reda på spanska provet vi gjorde. IG på mig och cammen .
inte bra :o så det lär man ta igen ! :)
aja sen på matten så fick vi äntligen datorerna, så det är den jag sitter på nu :)
har installerat spotify,msn och fixat teman och lite så där.
dock så hatar jag nya msn, älskar den gamla som finns på min pärla :)
hihi men orkar inte skriva novell så ska runda av.
tog en promme med älskling hem från skolan idag, han fick bära på skalbaggen
( dataväskan som vi fick haha )
sen måste jag ju ta upp min vurpa när jag skulle gå ut också ...
halka och ramlade pladdask kan jag tala om , lite pinsamt kanske -.-
hehe men men nu ska jag börja byta om och sen sticka iväg på dans:)
två stycken idag igen, men på måndagar är jag iallafall taggad på att dansa :)
dock så svider det att jag kunde ha varit med älskling om jag bara gått på en :(
aja nu ska jag kila, pusspuss

Kommentarer
Kommentarer

Trackback