REBECCA RYDBERG

090826 | 2009-08-26, 10:26:13



godmorning:)
igår runt sex stack jag iväg på dans , först disco sen ragga .
och jag var så jäkla trött och sträckte baklåret så det var inte så kul igår men det blir nog bättre nästa vecka:)
för danserna i sig är helt okej :) och maja bara älskar att vi dansar til cascada (h)
hihi aja , vaknade för ca en halv timme sen, hur skönt som helst med sovmorgon !!
nu ska jag fixa naglarna lite hade jag tänkt, och sen ska jag svänga förbi stan innan skolan:)
har bara språk och typ svenska eller nå idag så det är skönt:)
får se om jag tar en sväng till valbo eller om jag går på en dans, vill börja på entill men vet inte om jag orkar x)
haha så ska jag ju måla möblerna äntligen idag också :)
men men nu lär jag kila , have a nice day ! :)<3

alltid <3
Kommentarer
Kommentarer

Trackback