REBECCA RYDBERG

090824 | 2009-08-24, 16:18:20



ja halllå
i morse blev jag väckt runt åtta, nån kille som skulle hämta diskmaskinen kom.
dock så trodde jag typ att det var i min dröm som de ringde på dörren så ja somnade om x)
men efter ett tag kom ja dock på att det nog var han :)
så ja dsucha och fixa och runt nio kom älskling förbi, trevligt med morgonbesök:)
sen så runt tio var ja klar, men ändå så kom jag inte iväg förens 10.22 ..
jävla dörr alltså, pinsamt och komma försent första gången till spanskan men de gick bra:)
så idag har vi haft språk och matte, sen har vi planerat hur klassrummet ser ut.
så om några dagar åker jag emma och vickan till ikea och piffar upp lite :)
och nu har mina foton kommit, dom hade tappat bort typ 20 foton så det var därför det tog ca 2 veckor ..
men tror alla var med, så blir väl köpa tavlor nu och sätta dom i .
jag kan tala om att jag redan är skoltrött, så jäkla trött på allt x)
& ensamvarg i klassen känns det också som . men aja :)
nu tagar jag två timmars dans :)
pusspuss



Kommentarer
Kommentarer

Trackback