REBECCA RYDBERG

090820 | 2009-08-20, 22:13:56



second chance ...
den låten går fortfarande som repeat , love it !
kan ju säga att jag är på bättre humör nu :) för jag har insett att man inte ska lägga tid på vissa folk :)
så aa fårla tacka två personer :) J & E <3
men men , idag så sov jag ett bra tag innan matchen.
sen runt fem så åkte vi till stan köpte riktiga skavsårsplåster och sen till statiol.
åkte till hagaström och spela match, fick spela mittfält vilket ägde !
dock så blev ja fälld och slog huvudet vilket gör ont nu !
aja man överlever :) precis som jag överlevde förlusten som blev 11-1 haha
men man tar ju inte åt sig längr för vi har inte vunnit en match i år !
hehe nu ska jag sova, så grymt trött och taggad.
längtar tills ja får se hur bessemer är för vi har ju inte varit in än :o
hoppas det blire nice ::) slutar ett imorogn så då åker jag med soooet till gävle :)
pusspuss







Kommentarer
Kommentarer

Trackback