REBECCA RYDBERG

GRATTIS TURE | 2009-04-27, 00:16:14



godkväll fåre bli nu
blev inge svenska pluggande, utan jag åkte med mamma till hemmakväll
hyrde 5 romantiska komedier, ingen var bra så har inte hittat någon att skriva om än :o
åkte förbi vivi och hämta min kläder som jag glömde, stanna även och prata lite , trevligt trevligt:)
när jag kom hem typ runt halv sju kanske så kom älskling hit
vi kika lite på varje film, men dom sög ju så de blev mys och lite tittande på beck  wannabe :)
sen skicka vivi videon på när vi dansa och gud va ja skratta, så pinsamt x)
jag går framåt och sen vänder jag sätter handen för munnen och asgarvar x)
gahaha den filmen måste ses ! :)
aja daddie kom hem med kebab runt nio muums va efterlängatt:o
nu har jag bäddat ner mig i sängeng och älskling åkte för en liten stund sen
skola imorgon igen yaay .
sen blire plugga so och hemkunskp, usch usch
aja godnatt pusspusslove

& vi får inte glömma att det är en liten skits födelsedag idag(igår)
lite gammal bild men sötsöt :D grattttttis :):):)
r
Kommentarer
Kommentarer

Trackback