REBECCA RYDBERG

i seee the sunshine in your eyes | 2008-09-03, 21:53:49

yeeeah today skippade ja duscha på morgonen första gången i skolan typ haha dushade igår ,så ja hade asmycket tid på mig i morse så de va nice :D ture kom hit runt åtta så skjutsade han mig till skolan guulligt gjort :) men när ja kom fram va ja aldelles blöt på linnen och i rumpan, och mascaran va typ borta för de regna så va jackan aldelles skitig :o men vafan hellre de än och gå, för ja har ju låst min cyke och tappat bort nyckeln x) smarta ha -.-
aja i skolan hände inte mkt , lånade johannaälsklingscykel till jv , vi spelade fotboll på idrotten, de kanske va den roligaste fotbollsmatch jag vart med om , så fort ja ställde mig upp hände nått roligt så ja började asgarva , herregud tårarna sprutade x) till slut satt ja mig på sidan för ja höll ju på dö haha fan va roligt de va .sen när ja och maja cykla tillbaka till skolan sjöng (skrek) ja famelåten hela vägen hem ,och fy va hon skämdes och fy va ja hade roligt ! :D så sträckte ja upp handen ,sjöng ochblunda samtidigt så skulle n gubbe åka förbi men ja vingl så mkt så han höll på ramla haha, skapligt roligt de va ! D. Efter idrotten hade vi bara so, de va ganska lugnt kolla på nån film och så , sen vill carina att ja ska ta dit mormor efter jul :o hon ska prata om politik hahah kommer inte hända ! men snart drar ja och mormor till barcccccce :D längtar ! :) , pontussötnosen skjutsade hem mig :) sen ja kom hem har ja typ bara suttit vid datorn och tvn typ haha , bakade chokladknappar som ja sitter och äter nu haha tjoooockis :D och sen när mamma kom hem åkte vi och käka tacobuffe på klaras, mumsmums :D mysigt och umgås med mamma också :) aja taggar till helgen nu ! :D i morgon ska ja skjutsa sanna på hennes cykel till och från skolan haha måste va utvilad orkar inte ens skjutsa mig själv ffs :O men men hon väger ju inte mer än va ja gör ensam så haha , jaja höres <333
me waaaaant , men dom andra skorna i svart ! :D
Kommentarer
Kommentarer

Trackback