REBECCA RYDBERG

you where my angel , but i don't know now ... | 2008-09-04, 23:40:55

jaaa sanniegirl kom till mig fem i , så bar de a på hennes lilla bike, för de första va hon osocial hela vägen till skolan så ja snacka typ med mig själv för hon snaacka i tele(?) , aja sen så kändes de som att cykla ppå en jädra trehjuling haha pluttiscykel :) men imorogn blire min gamla fins svarta 24 växlade cykel :D thhhi, aja skolan va lugn tills runt lunch då blev de kaos , för challeidioten åkte fast hos polisen så gick de massa olika historierom de där haha fan va alla snacka om de, så sa nån att polisen skulle komma till skolan och kolla vilka moppar som va trimmade, så alla bara sprang ut ur klassrummet och flyttade dom till bruket vallhov osv, haha lite kaos idag alltså ! ;) sen på svenskan så fick alla en varsin klasslista så skulle hanskriva minst 2 positiva saker om varje person :o de kanske va hur svårtsom helst haha,  men lite kul imorgon får alla ett varsitt kort där allt alla skrev står sammanfattat, haha fyfan va ja längtar! :D aja vi gick till våra fadderbarn satt i grupper och snacka lite , men ingen av oss va seriös för vafan dom är bara 2 år yngre, ja fick trevliga personer ja , haha känner typ alla eller vet vilka dom är ochså, så de blir nog nice :) vi satt och skratta hur mkt som helst faktiskt x) kunde man inte tro ;) men men efter de där hade vi musik, va roligt , nåra åtter spelade trummor,gitarr och piano så spelade rasmus gitarr också, så sjöng alla vi tjejer love is all around me  var superroligt :) så vera ba: rebecca ge mig ett D ja ba: vafan är ett D , så skulle männskan visa, lite hög ton hon sjöng ,ja lite då :o haha sen fick ja gå hem :o för sen polisen stoppa challe vågade ingen skjutsa mig haha fy va arg ja blev men men, kom hem så småningom , satt vid datorn käka lite chokladknappar och lite så :D sen glömde ja bort tiden så ja fick skynda mig som fan till maja hann från mig till iogt på typ 7 min , lite bra gjort :? och hämtatmaja på vägen dit också :D thii brabra, dansen är inte så rolig på street, tröttnat på de :S men får se om ja orkar fortsättta, men ja och felicia lökade som två jävla svampar, fy va äcklig vi va :o haha efter dansen skyndade ja mig hem, bytte om till fotbollsgrejer, sen kom amalia, så mötte vi jossan så åkte vi och kollade på hockey jossan ville checka ;) och sen hade vi träning på konstgräs första gången ja tränar sen stensätra matchen :b kan börja träna lite men ska inte spela nå matcher :D aja träningen va tråkig och ja va övertrött så ja va flummig som fan, ja och jossa körde yoga innan vi skulle skjuta så de skulle gå bättre och de gjorde de också :D thii aja sen biika ja och amalia homme, var trevligt som fan och få en pratstund med henne , va länge sen :)
sen nu ska jag snart sova, i morogn ska ja nog sova hos sanna älskling ! :D
och justia fårinte glömmade bästa idag ,träffade cecilia älskling !! :)):) aja godnatt <333
Kommentarer
Kommentarer

Trackback