REBECCA RYDBERG

I keep living for the day that Im with you | 2008-09-08, 23:00:10

katastrofff idag ! :o
hade satt upp flätor i går , så mitt hår va typ hur krulligt som helst sjukt fult , påminnde mig om  att inte permanenta igen haha, aja min plattång är borta och hann inte duscha så ja stod och borsta håret med en blöt borste samtidigt som ja sminka mig haha x) aja de blev väl okej till slut, i skolan hände inte nå speciellt ,de är mycket snack om linjer nu , får typ panik , men men funderar typ på mode/design men vet inte , blir väl antagligen sam, där brukar man ju gå när man intevet vart man vill gå :b men men har lite mer tid och fundera iallfall , efter skolan läste ja lite biologi typ en kvart, sen käka ja banan,äpple och hallon med mjölk och k-special , fatta gott de va :D aja sen ringde mamma sa åt mig och komma ner på stan, ja röck bort alla knappar på mobilen idag så de va dags och köpa ny haha va på telia typ en timme , till slut köpte ja lg secret , asnice :D lite bred men har inte riktigt kollat in den än för den ligger på laddning vill inte förstöra batteriet på en gång som ja gjorde med förra mobilen :p har äntligen abonemang nu också saknat de kan ja lova  !!! aja tjugo över åkte ja från telia direkt till träningen,vi snackade tills typ sex, vi va typ 8 st på träningen så vi snackade om katastrof matchen igår -.- och sen gick vi ut och körde lugn träning bara, as roligt med fotbollstennis haha ja och nomi ägde först ut amalia och matilda ,sen när vi fick möta aze och kingen låg vi under med 3-10 så sa nomi att ja va kass då gick ja och satt mig, så vann nomi med 12 - 10 haha fyfan va pinsamt ! x) efter träningen snackade ja med syster i tele en snabbis hon hittade inte klänningen ja ville ha från topshop :/ lite surt men men får väl hitta nå annat då , hann inte snacka med na så mkt för ja hade bråttom till dansen , dansen va väl ganska rolig , och tiden gick snabbt, sen när ja kom hem käka ja snacka med syster typ en halvtimme snackade om allt , trevligttrevligt har nog aldrig haft så bra kontakt som nu när hon flyttat ahha , aja får träffa na i helgen blir kul :)  nu är jag trött ochhar ont i halsen så ska gå och lägga mig :o ska bara lyssna klart på den här otroligt bra låten lifehouse - out of breath fuck va härlig den är ! aja godnatt änglar  <3




lg secret :))
Kommentarer
Kommentarer

Trackback