REBECCA RYDBERG

days are gone now but i still remember | 2008-09-22, 22:28:43

förlora matchen med 2-1 i går, det var den där tvärkassa domaren vi hade mot gävle , han som blåser tre ggr på matcherna, han blåser på matchen, av matchen och när de blir mål , så går han där och lunkar och som försvar till allt : läs regelboken innan du säger nått. haha fyfan va glad ja är att jag inte va med fy va arg ja hade vart:o aja vi svängde förbi jensas köpte foood, när ja kom hem va sanna där så hon käkade med oss kebabtallrikjammi, efter vi käkat så kollade vi på massa skit från youtube och snacka typ bara ,men sen när klockan blev åtta satt vi där med dricka chips och dipp, så började äntligen andra avenyn ! ja började typ grina redan första avsnittet haha x) aja efteråt checka vi på lite tv och ja klarade harpan två ggr, tummen upp ;) runt tio drog sannie och ja var väl uppe till ett .

idag ställde jag klockan på elva, så gick upp då, checkade lite tv sen halv tolv skulle ja börja plugga öppnade böckerna men stängde dom lika snabbt x) sen runt tolv ringde joaacim och fråga om ja skulle med och käka , den lilla nooorden proar på bilhörnan gud vad tråkigt ;) aja sminka mig lite snabbt och så sen drog ja till viking , men när ja väl kom dit va ja inte alls hungrig haha så ja satt och titta när han åt typ :b ett började han igen så då drog han och ja drog hem igen , satt vid datorn och tv:n sen halv sex var de fotbollsträning inte tränat på aslänge, men vi snackade typ hela tiden sen körde vi typ fotbollsvollyboll (?) asroligt iallafall x) efter träningen var de lite snack om finalen i morgon ,så fick vi lite chooklad av björn askalas gott :) aja skyndade mig iväg till dansen, missade förra gången så låg skapigt mkt efter -.- fuck va fort allt gick men men får försöka komma ikapp . När ja kom hem efter dansen var ingen hemma och jag hade ingen nyckel, jädra idioter, gud va arg ja va x) men dom kom hem ganska snabbt som tur var , nu sitter jag här och är lite småsur , skulle på hockey imorgon brynäs- djurgården med louise men nej nej jag ska spela dmfinal i morogn ,blev bänkad i semifinalen så varför skulle jag få spela nått i finalen, åh va arg ja är :o aja nu ska ja visa mamma en tröja som hon ska köpa till mig imorogn, lär ha nå nytt till skolfotot x) haha godnatt ! :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback