REBECCA RYDBERG

you are not the one i thought you were | 2008-10-13, 00:02:43

jag orkade inte skriva igår när jag kom hem igår var sjukt trött :o
men men pappa väckte mig sju igår morse -.- lite lack han la sig breve mig och sjöng : JAG SKA HOPPA NER FRÅN EIFFELTONET OM DU LURAR MIG ... lite arg :o men men vi åkte till stockholm åtta, lite trött :o sov typ hela vägen. Kom fram till barkaby (stavning) tio :) gick i lite affärer där , köpte tre wesc tröjor ( som den där nere fast en gul med blått tryck, en lila med typ svart tryck och en svart med vitt tryck :D ) sen köpte jag ett par vita skor och ett par svarta (finns bild längre ner ) men på bilden ser dom mycket fulare ut bara så ni vet x) aja efter shoppingen drog vi till globen checkade in på hotellet osv sen fixxade jag mig lite så gick vi och köpte en jacka (bild längre ner ) vi var på sex olika stadium typ, för jah ville ha jackan i svart men fanns inte i min storlek så de fick bli i röd ;) runt tre gick kom linn och lillen ,vi gick till hovet checkade djurgården- frölunda astråkig match för att inte nämna hur resultatet blev ;) aja mkt popcorn och godis blev de iallafall :o men men sen drog pappa och martin till råsunda kolladepå sverige-portugal! FUSK , vi andra tog tunnelbanan in till stan, käkade på nå ställe med tre olika buffeer asgott :D blev mätt som satan, snackade med dennis och gustavi tele dom fejkade full ( fick ja veta dan efter ) moget ;) haha aja sen blev vi kvar där aslänge så blev lite snacka med jocke också . vi drog därifrån halv tio typ , köpte tidningar så åkte ja och mamma hem och la oss på hotellrummet läste och checkade lite tv, sen somnade ja när pappa och martin kom hem :)


idag vaknade jag nio, gick upp och duscha  väckte resten av familyn så gick vi ner och käka frukost, ganska gott faktiskt ,sen packa vi och sen drog vi. Åkte till linn, dom skulle åka och storhandla ,så ja och martin va kvar hos henne en timme typ checkade tv käka bullar och så, sen när dom kom tillbaka drog vi runt två typ , så stannade vi och käka på burger king , äckligt:o sen när vi kom hem packa ja upp och drog till tajten :) så va jocke där, ja och jocke checka singing bee och ensam mamma söker eller va de heter x) och tajten satt och lyssna på sin skitmusik i sitt rum -.- senrunt halv nio drog ja och jocke och käka på viking, sen drog han hem. Och själv så kom de känslor ut i kroppen så jag behövde snacka med en vän, de blev såklart älskade sanna, så hon kom ut nyduschat och allt med bara en tjocktröja på sig typ och snacka med mig :o älskardigför de !! <3333333 , snackade med henne ett tag sen drog ja hem, nu ska jag duscha och sen sova . nattinatti
och justia ! jessica övertala mig och va med på lusseinnebandyn så ja , i år igen ska jag skämma ut mig -.- herrejösses haha sa spela med challe tajten sebbe rahm och jessicadarling tror jag :) haha blir nice de !! :)








så jävla besviken på dig ! när jag hörde ditt namn , paff som fan blev ja ...
Kommentarer
Kommentarer

Anonym

bejbi det kommer bli asbra =D

2008-10-13 @ 14:33:08
URL: http://kjt.blogg.se/
Trackback