REBECCA RYDBERG

i'm thinking over you | 2008-11-23, 11:12:01

somnade igår medans jag skrev så skiver om nu hehe :)

igår väcktes 07.00 -.- åkte och jobba med mamma till 16.00
det var barnens dag så jag höll i tipspromenad och grejer hehe
fick 132/h och jag satt mest och drack och käka godis (a)
påvägen hem svängde vi förbi valbo :)
hitta massor men vet inte varför jaf inte köpte de x)
kanske för att jag hatar och åka dit med mamma
för hon får en att känna sig hur tjock som helst..
aja kom hem duscha fixa på en halvtimme:o
sen skjutsade daddie mig till jernvallen.
mötte wenner där så checka vi abas match med jocke tajten dennis & wiklund :)
och alba vann , wooow andra gången i år ;)
sen drog ja tajten gustav och jocke till aga, käka där
sen sprang jag till tio bussen, fick skit ont i magen eftersom ja var hur mätt som helst:o
sen kom mattias hit typ halv elva så checkade vi mamma mia, askalas bra :)
sen gick han runt ett , så följde ja med till högbogrill (a)
sen ringde jag matilda så snackade vi igenom helgen och problems :)
hehe vi har börjat prata hur mkt som helst i telefon ,mysigt mysigt :)
sen höll ja på somna så ja la på , sen somnade jag direkt :)

vaknade tidigt idag..
kan berott på att jag somna med jeans och smink..
gick upp , skrev önskelista den blev hur lång som helst:o
så nu har familyy åkt iväg för att handla julklappar och födelsedagspresenter:)
och jag fick inte följa med -.-
jaja idag blire chill dag :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback