REBECCA RYDBERG

dansuppvisning | 2008-11-30, 22:24:52

dansuppvisningen gick prima :)
genrepet gick ganska dåligt men sen första uppvisningen gick bra :)
dock bara ronja och linken som ja såg va där då haha
blev värre till den klockan tre, då var ja så nervös så de gick skit
så va man stressad efter alla danser för man skulle byta om och gejer
så höll på svimma till slut, men maja hjälpte mig :)
alla man kände var ju på den andra uppvisningen :)
eter uppvisningen så gick jag jocke och felicia på jul skyltningen lite
jag och vivi la unda en tröja jag hopps jag får också :)
sen tog jag sexbussen hem.
kom hem och käka, la in bilder och börja kolla på andra avenyn
sen om jonas och rahm hit
så va dom här typ en timme ,sen fortsatte jag snacka i skype med andre och kucke
haha gjort de sen typ åtta :D  nu är wiklunh med också,fun fun
men men klockan börjar bli halv elva och jag ska lägga mig
kanske se ett till andra avenyn avsnitt
jaja godnatt till grabbara och puss puss


lägger in bilder i morgon ! :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback