REBECCA RYDBERG

pokerface | 2008-11-19, 00:48:05

schhuelllelule idag , så jävla segt att spanskan var inställd ..
vi kunde fått sovmorogn, men nej våra lärare informerar ju så bra -.-
aja vi satt och snacka om allt och inget alla tjejer ist, mysigtmysigt :)
fick reda på matteprovet, fick G haha
aldrig fårr G i geometri, så stolt ? svar JA ! :)
jaja kom hem fyra, så kom maja kvart över
sen kom mattias och oliver halv så åkte vi med dom in till gävle :)
så hann inte plugga-.- men men
 vi gick på öppethus på thorens, verkar superduper bra :)
ska söka dit hoppas jag kommer in bara :o
var en liten ganska fräsch och mysig skola :D
alla var ju typ där och titta haha så träffade massa trevligt folk :)
tex maja klinga, vilket var jätte länge sen :o <3
sen åkte vi med daddie hem runt halv sju
så köpte vi jensas mumms :D
sen skulle jag plugga men då kommer tajten
så ja läser en sida i boken sen somnare ja,
så när jag vaknar är ture här :s
sen sove ja enda tills dom går runt elva
och dom har härjat runt som fan
mamma hade städat mitt rum och vart gullig , nu ser de förjävligt ut :o
sen webba dom på mig när ja sov med cecilia HAA !!!
aja blev inge pluggande, skrev lite svenska vilket är tur ..
ska plugga HELA dagen imorgon !!
pusspuss

hittade en cuutie bild! :)

Kommentarer
Kommentarer

Trackback