REBECCA RYDBERG

osäker | 2008-11-15, 13:04:15


ja har inte skrivit på en vecka ungefär eller ?
aja har knäckt brorsans lösen så jag kan sitta lite vid datorn
för jag har datförbud också har dom tagit mobilen -.-
om ni undrar varför jag inte svarar i den ..
aja utegångsförbud en månad jippiyay
 är så jävla uttråkad redan så jag vet inte vad jag ska göra
kan ju säga att jag aldrig mer kommer lita på nån
alla bara ljuger helt sjukt , hur vi håller på
allt går ut på att förstöra för varandra ,fattar inte ..
kommer inte kunna skriva på ett tag somsagt
 och nu måste jag göra nå  , kanske blir flytta till gymnasiet
för klarar verkligen itne att bo här , alla är emot mig
och alla LJUUUUUUUUUUUUUUUUGER !!!!!!!!!
vem fan ska man lita på då....
men men nu ska jag iväg innan pappa ser att jag sitter vid datorn
ring hem om ni vill nå . eller ring ändå för ja har så jädra tråkigt !
love
Kommentarer
Kommentarer

Trackback