REBECCA RYDBERG

love me | 2008-11-25, 22:20:37

aa idag var det en riktigt tråkig dag.
matilda va sjuk och jag blev på dåligt humör ...
vi hade musikprov , gick skiitadåligt x)
sen resten av dagen va tröök, jag och sanna orkade inte springa till två bussen
så vi vänta på skolan med tajten till halvtre, sen kom ja hem och sov lite
sen skjutsade mamma mig till jv , lämnade skridskor och hjälm.
skridskor på idrotten i mrogon, sen bandyträning och sen hockeyträning. orka..
sen skjutsade hon mig på dans, sista gången på den där tråkiga dansen ! :)
jag och maja är aldrig seriös så alla andra tycker nog inte de va så roligt (A)
sen mötte vi classe ! gick med henne till maja sen fick ja gå själv .
hann precis innanför dörren sen åkte ja tillbaka till jv med pappa
hämtade ett par byxor , omg vilka fula ! sen vänta ja där en timme typ -.-
 skulle behövt läst fysik,engelska och so idag men hann inte..
jaja nu blire andra avenyn & sen sova !
ska till bessemer imorogn också , jag och sanniegirlishis ! :)<3

Kommentarer
Kommentarer

Trackback