REBECCA RYDBERG

lördag / söndag | 2008-11-30, 09:01:03

vaknade 06.15 idag :o
kan varit för jag somnade med smink och grejer -.-
la mig och lyssna på lite musik sen somnade jag igen .
 gick upp elva ,satt vid datorn och ringde jocke
sen fixa ja mig så kom sanna och hennes mamma och hämta mig
så åkte vi till stan och fixa grejer till dansuppvisningen !
uscha va dyrt de blev..
sanna tog halv tre bussen till niclas och jag hann precis med 44:an asnice ! :)
kom hem , satt och chilla hela dagen , helt själv .
skönt som satan :)
sen runt sex gick jag till jossan skulle hämta en tröja,
mötte tajten ture jonas precis utanför mig
så gick med dom till stan , sen gick jag SJÄLV ut till lövbacken
läskigt läskigt :o men men , hälsade på kärleksparet;)
sen gick jag till stan igen, så satt jonas ture tajten och jocke på viking
så gick dit och va social, sen kom maja så åkte vi och köpte godis till min broder
sen så åkte vi hem och börja träna på dans
så kom min farbror och hans fru förbi och checka så vi inte hade fest haha
aja runt nio kom grabbsen igen
dom spela poker och härja medans vi dansa :D haha
sen så gick väl folket runt ett , dennis var kvar till tre :)
sen blev de raka vägen till sängen.

idag gick jag upp  07.20 jobbigt som satan
har städat och packat till dansuppvisningen
börjar bli riktigt nervös nu faktiskt
plus att jag inte kan en dans -.- pinsamt ?
svar jaaa. 
menmen nu ska jag packa de sista och sen dra til genrepet
hoppas ni kommer och tittar klockan 13.00 & 15.00 på folkets hus !
love uu'

förra dansuppvisningen ! älskling <3
 inte genomskinlig va ? (A)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback