REBECCA RYDBERG

I cant really tell you what I'm gonna do,there are so many thoughts in my head | 2008-11-09, 22:37:51

Godkväll
tog halv sex bussen med mattias till rececentrum.
så gick vi och mötte matilda :)
sen drog vi vidare till jv , chekade på p 93s match
jag var så jädra trött så skrattade åt allt.
matchen var ganska tråkig men dom vann med 9-4 typ :)
efter matchen chillade vi och värmde oss, lite för länge
så jag och mattias missade bussen -.-
orkade inte vänta en timme så vi promenerade hem ist :)
var ganska kallt och regnigt , men trevligt :)
de är skönt och gå på kvällarna har jag kommit på , får bli mer sånt :)
nu ska jag kolla på 2 andra avenyn avsnitt sen ta och lägga mig .
måste börja tänka igenom saker också fy vadjobbigt, försöker inte tänka på det
men funkar inte,  måste reda ut saker
snackade lite med bästavän om de men men får se hur allt slutar..
aja pusspuss

Kommentarer
Kommentarer

matilda

älskling<3

2008-11-10 @ 16:04:46
URL: http://matiildanyman.blogg.se/
Trackback