REBECCA RYDBERG

HaloHaloHaloHaloHaloHaloHalo | 2008-11-20, 23:11:30

hallå ! :)

soprovet idag gick bättre än väntat :)
är gansa säker på att jag får VG vilket jag behöver :)
sen på svenskan hann inte jag och matilda göra, så vi ska redovisa imorgon :)
vi hade även luciaträning idag, vilket är otroligt tråkigt
eftersom ingen tar de seriöst så varför har vi det ens?
vi fick sluta tidigare, kart i tre redan ;)
men alla som åker buss hade slutat -.-
så jag väntade till halvfyra så åkte jag buss med mattias hem :)
sen kom dadie hem så åkte vi te jv halv sex.
checkade albas träning sen jossans träning :)
sen hade vi fotbollsträning, askallt:o
men lika roligt idag igen :) förutom att jag fick en boll på näsan
så jag börja blöda näsblod-.- för smarta ja tänkte nicka med näsan (A)
men stoppa upp grejer i näsan så precis när ja hoppas in i träningen igen ska man brottas-.-
men ja och cecilia körde lit kramiskalas ist , bäst för näsan min :) haha
sen checka ja och matilda saik p 93s träning :)
så knuffa jonas mig så jag har världens blåmärke på armbågen ;/
sen köpte ja mat på donnkkkish, va så länge sen man käka där :)
sen nu har ja och matilda tränat på våran redovisning
och jag ska sova !
så jädra öm i armbågen och i näsan-.-
aja imorogn håller vi tummarna på att jag får gå ut ! :)
pusspuss


bejb you are my everything , without you i would be llost

Kommentarer
Kommentarer

Trackback