REBECCA RYDBERG

från första stund | 2008-11-29, 00:09:27

skola 09.30 - 14.45 :)
 vi hade ''klassens val'' på idrotten
jag och sanna körde redskap -.-
så gjorde jag illa ryggen
så jossan älskling gjorde massage aslänge :)
låg där och skrek för de gjorde så ont ..
men men jag sanna och matias tog tre bussen hem
så kom ja hem, börja bråka med mamma så fick inte va med på filmlanet
men sen gick jag och smöra för mamma så ja fick iallafall åka på bandy
så typ tio i sju kom mattias och hämta mig så åkte vi till jernvallen
träffade alla snyggingar där !
sen kände jag och mattias för att gå hem
så vi gick hem från jernvallen :)
kom hem typ tjugo i tio , kolladepå tv med family
sen idol , och JOHAN PALM ÅKTE , TACK GODE GUD !!
och robin kevin och alice är kvar, kan de blir bättre ? (L)
nu har jag precis checkt ett svessonsvensson avsnitt och käkat lasagne.
ska sova , imorgon blire fixa grejer till dansuppvisningen och sen va hemma med bruur.
pusspuss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback