REBECCA RYDBERG

do you want me , do you really want me ? | 2008-11-10, 21:09:29

kom precis hem från fotbollsmötet
är så jävla förbannad på allt och alla nu .
Vafan säger ni ja till att inventera 7 på morgonen DAGEN efter nyårsafton
första jävla dagen på 2009 , blir så jävla lack !! tackar tjejer .

kommer alltså inte bli någon bra början på året , så ännu ett skit år som väntar...
fuck va irriterad jag är , jag och matilda var dom enda som har vett i huvet
vem vill inventera på en jädra butik hur tidigt som helst
när de ska va en rolig dag, en ny början !!!!!!!!


Ah som sagt skapligt lack nu .. men vafan de här är inte det enda.
Händer det något bra nu förtiden?
inte vad jag ser..
allt känns så jädra mörkt och tråkigt , ingenting jag ser framemot ingenting bra som händer.
Fan va ja klagar, men ja livet går ut på pluggapluggaplugga, och samtidigt hinna med allt annat.
känns som jag bara sabbar allt för mig själv just nu vilket jag också gör.
meen meen nu skiter jag i de här, de går som de går 
bättre humör blir jag inte på av hur folk beter sig heller
va sägs om att bara låta na va ?
 om du visste hur hon kände och mådde skulle du inte va så jävla kaxig heller..
leave it !
Kommentarer
Kommentarer

Trackback