REBECCA RYDBERG

becuase of you | 2008-11-22, 01:35:44

godnatt ! :)

vart en lång dag .började med redovisning i skolan.
Jag och matilda va kung ;) gick ganska bra iallafall hehe.
Sen vare idrott ,så bugga vi , och ja en stjärna fanns de ju och (aa vem kan de vart ? ) :D
                                                                                                                      (jag)
aja sen blev engelskan inställd asskönt . Men jag och sanna missa två bussen.
Så skulle vi ta halv tre bussen så missade vi den precis på rececentrum
så då vänta vi på tre bussen, så satt vi och vänta men vi satt på fel sida
så vi hörde inte när bussen kom , så fem över tre tittar vi fram
då är alla som väntade på bussen borta-.-
så sanna hoppade på valbobussen
så vänta ja och jonas på halv fyra bussen...
tog på krafterna de där ;)
sen kom jag hem, packade grejer till hockeyträningen.
Sen kom ja på att ja inte hade någon hjälm så skippade träningen -.-
runt sju åkte vi till parling, så skjutsade mamma oss till matilda :)
så checkade vi idol med martin och jonas :)
sen kom även wiklundh och dennis :)
så drog alla till aga, men ja och matilda snyftade klart till idol :)
sen pallra vi oss dit också, så började vi gå mot jv
så när vi va där ringer dom och säger att vi ska till bj -.-
så vi gick dit, men då tröttna matildaså hennes daddie hämta henne
så gick vi på nån fest, astrist
gjorde inte mycket satt mest och sov :D haha
sen fick jag och parling skjuts av martins syster:)

blev ett långt ointressant inlägg igen men nu ska jag sova
ska upp tidigt imorgon och jobba-.-
jobbar 10.00 - 16.00 , sen ska jag nog till jv och checka Albas match ! :)
pusspuss

Kommentarer
Kommentarer

Trackback