REBECCA RYDBERG

myssssssss | 2008-12-22, 01:09:00

har liksom tappat suget för att skriva blogg, förut tyckte jag det var jätte roligt
men nu känns de mer onödigt och trååkigt ..
jaja

igår kom mattias runt sju , vi checka en liten stund på harrypotter
thiih looove harrypotter :) , sen tog vi en promenix till hemmakväll :)
mötte matilda,nomi ,dennis & wiklundh där':)
vi hyrde typ '' the happening'' eller nå sånt , asbra vaden
matilda fatta inget som vanligt ;)
sen gick dom från mig runt elva
då gick jag och mattias och checka någon annan julfilm , mysigtmysigt :)
sen kom jonas,ture & tajten och banka på fönstret -.-
vi öppnade inte (A)
haha sen åkte mattias runt ett .

idag vakna ja tio , gick upp och käka ochfixa
sen drog ja på match, vi spela i ockebo mot huge .
smkval, gick sisådär förlora med 1-4 :/
men men :)
sen kom ja hem , hoppa in iduschen
sen kom pappa så åkte vi te jernvallen
jag hjälpte till i kafeterian, sen mötte cookie mig
så följde ja med till och checka fjollsport med fjoller :)
sen åkte jag hem runt sex.
hjälpte till med maten, sen tog jag halv åtta bussen till matilda:)
va trevligt och få vara med bästavän lite :)
vi checka heartbrek hotel, myste med julmust, pepparkakor & ljus :)
sen kom tajten, jonas & jocke då blev de inte lika mysigt ;)
haha jodå ;) jag och jonas GICK hem runt tolv
fuck va jobbigt det var,och nu är ja så trött så jag dör
fick precis min julklapp av syster, en parfym luktar nicenice:)
imorgon ska jag julbaka,julstäda hela huset -.- ( för 500 kr )
sen blire valbo, leta efter klänning till julafton
sen kanske ja ska va med niclas sanna & mattias :)
jaja får se hur det blir , nu ska ja sova pusspus
Kommentarer
Kommentarer

Trackback