REBECCA RYDBERG

önskar inget hellre än att du gör allting mot mig snart | 2008-12-22, 19:19:50

vaknade klockan tio redan idag .
så gick upp och kolla på björngustavssons film med syster :)
sen så började jag städa runt 11 , fuck va jobbigt det var.
blev klar runt 13.00 , fast ja stor städa mitt rum
röjde ut garderoben och allt så de tog ganska lång tid.
jaja sen sprang ja på löpbandet en kvart, asjobbigt:o
sen börja ja fixa mig så kom johanna
så gick vi till stan, sötnosen hade med sig sin spargris.
hon skulle fixa alla pengar och sätta in dom på hennes kort.
haha oj va ja skratta så söt såååå :)
sen gick vi till rececentrum , så jocke höll som vanligt på och missa bussen;)
men men han hann precis ;) så kom vi till valbo.
jag hitta ingen julaftonsklännin :/ men köpt två tröjor :)
vi träffade massa roligt folk där , så käka jag och johanna donken med mattias & oliver.
mummmmms :) sen tog vi tio i sex bussen hem.
så kom johannas family och hämta oss på mossvägen :)
har vart en superrolig dag med bästajohanna , länge sen som satan ! <3
jaja la undan en klänning på b.oung så ska ner på stan med mamma och kanske köpa den :)
men nu lär ja gå mattias kommer hit snart ;) pusspuss

Kommentarer
Kommentarer

Trackback