REBECCA RYDBERG

LUCIA | 2008-12-14, 12:03:28

ja uscha vad helgen har gått fort nu
och allt man gjort är att vara trött -.-


FREDAG!
gick upp 05.30 fyyyfan !:o
ronja kom och hämta mig kvart sju så åkte vi till skolan.
lucian gick inge bra haha men de va inte lika tråkigt som ja trodde de skulle bli ;)
sen efter skolan skulle jag på hockeyträning
men simensen ringde på dagen och sa att vi va med i lussen haha
så vi fick spela ist för JÖNSSON-LIGAN ;) så åkte ner på jv med sanna och ture runt sex.
så var vi kvar till 06.00 då åkte jag och ture hem med nomi .
kvällen var trevlig, jag spelade bara två matcher för jag mådde så jäkla dåligt-.-
men vårat lag kom tvåa :D helt sjukt haha inga avbytare eller nå;)
så vi fick pokal, nyckelband och en bok (a)
när ja kom hem blev de sova dirrrrekt !

LÖRDAG!
väcktes 11.00 så jävla lack, hade sovit 4 och en halv timme -.-
men gick upp sminka mig och käka sen kom pappa
så åkte vi till jv , satt i sekretariatet till min hockeymatch , jag var på tok för trött för att spela..
vi förlora med 1-2 men de va 28-10 i skottstatistik så skapligt otur vi hade ;)
jaja sen kom mamam så åkte jag hem med henne ,duscha fixa mig snabbt
sen tog jag halv sex bussn till gävle med calle & andre
så gick vi på brynäs-djurgården , blev 3-3 rolig match eftersom det var så många djurgårdare där :)
jaja tog tio bussen hem, sen när ja kom hem fick ja present av farbror :)
ett guldhjärta, likadant som jag har fast mindre thiii tacktack:)
sen höll jonas ture och tajten på och dryga somfan
ringde hela tiden så fick dom inte komma
så kom dom ändå, men ja smällde i gen dörren och gick och la mig (A)
så somnade halv ett igår typ asskönt :)

SÖNDAG!
vaknade tidigt idag med..
har inte blivit mkt sömn den här helgen heller..
men men kikar på idol nu asice, så ska lägga ifrån mig datorn nu ;)
får se vad som händer idag
pusspuss

Kommentarer
Kommentarer

Trackback