REBECCA RYDBERG

JUL :) | 2008-12-19, 16:33:52

ja så var höstterminen slut då hur skönt som helst :)
började klockan 08.00 idag och slutde så jag hann med 9 bussen hehe:b
började med att kolla på en film i aulan, 9 c hade spelat in en julfilm
oliver va lätt bäst i hela filmen ;) haha
sen fick vi betygen , blev missnöjd över att jag bara fick G i idrott. .
men om ja tar igen orienteringen som ja missa så kan ja lätt få de :)
annars så var jag riktigtnöjd , 2 MVG, 13 VG  och 2 G :)

när jag kom hem la jag mig och sov en halvtimme, sen kom mattias här.
så fortsatte jag och sova (a) han checka lite tv.
sen runt två kom min bror hem med pizza åt oss,
men så hade han och sina kompisar så roligt så dom salta våran pizza
sen åkte mattias till valbo och jag känner för att sova igen :)
ikväll blir det att kolla på hans match med wikkklundh :)
jaja nu ska jag sova lite :)
pusspuss



behöver ditt riktiga jag , den här du blir ibland får mig att tveka på att lita på dig, jag behöver ditt riktiga jag <3
jag vet vad som händer hur du mår och vad du vill, men de måste sluta så här kan vi inte fortsätta
i love u no matter
Kommentarer
Kommentarer

Trackback