REBECCA RYDBERG

i'm lost in the time | 2008-12-30, 21:41:28

trötter som talar nu ;)
känner att min blogg börjar bli väldigt tråkig -.-
vette tusan hur jag ska göra den roligare alltså ;)
jaja de fixar ja nästa år :D haha

idag blev det inge soarbete som jag hoppades på :o
istället kom tajtish hit , så satt vi vid datorn och snacka bara
sen så kom coookie och andre :) så lira vi GH , astrååkigt
sen kom så klart mer folk , till slut var det : tajten, kucke, wiklundh, andre,sanna,jocke & ture :b
jag andre och wiklund satt på full fräs , haha fyfan va roligt det var x)
äkta min humor (a) , men sen blev jag trötter så skulle alla åka och käka
men jag orkade inte ;) så sitter och väntar på att pappa ska komma hem med mat nu :)
askalas hungrig, och nu har mamma fixa nyårsafton mys här :)
dom ska väl ha myspys utan mig ;)
imorgon blire nog först chill och kanske äta med nån ;) sen blire hem till älsklingsmatilda :)
träffa alla gullungar, sen en sväng förbi bästa cecilia och kanske förbi norrsätra får se hur det blir :)
jaja nu ska jag skynda på pappa, tagga nyår !!!! ;)
pusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback