REBECCA RYDBERG

ikväll får jag min älskade barbietårta av min älskade matilda :D | 2008-12-06, 13:05:06

skit bloggen funkade ju inte igår så skriver om gårdagen nu istället ! ;)

hade sovmorgon igår egentligen , men tydligen så hade vi luciaträning
så de var bara att ta kvart i åtta bussen till shculellulan ! ;)
hade lucia träning sen till jv och hade idrott, redskap , finns de nå tråkigare?
sen hade vi kemiprov och engelskaprov, båda gick hyffsat.
sen efterskolan åkte jag på hockeyträning
orkade inte va med kände mig lite sjuk så drog hem
sov ett tag, sen kom mattias
så börja vi checka idol:) ringde och rösta på älskling hur mkt som helst ! :D
sen fick vi finfrämmande av andre kucke och wenner ;)
dom stanna till ett
sen gick ja rakavägen till sängen med världens huvudvärk

idag väckte mamma mig nio
gick upp och duscha sen drog vi till valbo
köpte en klänning, foundation,tights och en kofta tills tonight ! :)
ikväll blire birthdayparty för mig med älsklingar :)
 nu knaprar jag ipren så jag kan va social och rolig ikväll
opps nu kom sanna nu ska vi baka cheesecake :D
grrr på med leendet och fram med grejer
här ska de bakas (A)


Kommentarer
Kommentarer

Trackback