REBECCA RYDBERG

i think i'm falling in love again | 2008-12-15, 23:00:28

yoooo !
haha på lite knas humör idag och ska sova strax så slänger väl in ett inlägg snabbt :)
skuuula idag hända inte mkt , har bestämt mig för gymnasium :)
blir nog bra de där till slut:)
efter skolan så blev jag utelåst.. glömde nyckel igen haha
vilken klippa ja är ..
så gick hem till mattias, mötte tajten tureoch jonas på vägen
så passa dom på och snöpurrrrra mig och grejer .. satan va arg ja blev !
sen kom ja till mattias så checka vi lite tv och sen gick vi ner och checka en film.
gick därifrån runt tio, snacka med bästavän på vägen hem :)
sen kom syster nyss in och dryga, satan va dryg du är ibland systeryster (A)
men nu fick jag ut dig så nu ska jag gå och sova,
från och med imorogn äre läsvecka assköönt , elle okej ganska drygt men :)
jaja  pusspuss !

Kommentarer
Kommentarer

Trackback