REBECCA RYDBERG

BIRTHDAY PARTYYYY | 2008-12-07, 12:35:05

gårdagen :
jag och sanna bakade cheesecake :) den blevsuper bra ;)
sen gick vi ner och kollade på missbildade människor
(var någon dokumentär om dom haha )
sen sov vi ett tag, sen åkte vi till maxi
köpte tabletter för ja mådde inge bra alls :o
sen så åkte vi hem igen , pröva min nya singstar skiva (a)
varken honey eller lay all your love var med på abba skivan :O !
jaja sen åkte mamma och pappa runt fem
då började vi fixa oss :)
sen runt sex kom alla brudarna :)
och jag fick min älskade barbietårta av bästavän (a)
love uu <3
så käka vi exotiskplanka och hade det mysigt :)
sen lära cecilia och ronja dra ganska tidigt tråkigttråkigt
men kul att dom kom förbi iallafall :)
sen fortsatte vi andra, men lite wii , singstar och sånt
var trevligt :) synd att jag mådde så dålig bara, hatar och va sjuk ! :o
sen käka vi lite tårta och cheesecake så fick jag presenter :)
present kort på älskade carlings och makeupstore :)
så fick ja nå grejs till håret och kajal penna ! asnice :)
de var killförbjudet tonight men såklart kom ju några ;)
så palleponken, jonas, ture, tajten,mattias,jocke & rahm var där :)
sen drog folk runt ett.
och då börja ja städa, var klar rut två
då snacka ja med ''nyktra'' syster ;)
sen med bästavän och sen sov jag !
tack för underbar kväll älsklingar ! <3


idag vakna jag tio av att linus ringde
(din jävel :O  )
sen somnade jag om till halv tolv , då kom mamma och berömde mig för ja hade vart så duktig och städa (A)
sen gick jag upp , käka macka med julskinka :)
nu ska jag lägga upp lite bilder från gårdagen
läsa horoskop och sen ska jag läsa ut min engelska bok
börja läsa en svenskabok x) plugga fysik och matte -.-
jaja loveuu
Kommentarer
Kommentarer

Trackback