REBECCA RYDBERG

15 ÅR IMORGON ! :) | 2008-12-09, 21:44:48

japp blev mycket pluggande ett tag men nu börar ja lugna ner mig lite
hade fysikprov idag , gick si så där G har jag iallafall :)
blev lite flummlish för min del idag, innan fysikprovet
haha vet inte var all energi kom ifrån men kul vare (A)
efter skolan åkte jag bara hem och börja läsa min svenskabok
recension ska va inne på fredg och jag har inte ens läst ut boken -.-
jjaja har ca 100 sidor kvar nu bara haha :)
tog en paus då ja snacade med jocke i nån timme haha längesen :)
sen så imorgon har först martin träning sen jag, så jag fick presenterna idag :)
fick ju bord och stolar och singstar(abba) i förtid, och tv:n till mitt extra rum så de jag fick idag var :
en miniplattång
mörkblå elvaine töja ( blev kär första gången jag såg den (A) )
jeans & en t-shirt


tack så mycket mamma och bror :)
imorgon kommer min lovley sister hem :)
blir kvar till lördag eller söndag, ska bli roligt :)
den som fyller år får alltid bestämma matställe  :)
men eftersom jag surar på pappa och han på mig
så ska jag träna hockey och käka billys ist ! ;)
jaja kommer de upp nå bilder på mig imorgon matilda då dör jag -.-
aja hoppas på en bra födelsedag :)

och nu hörrni !
kan ni inte köra : rebecca gå de är 15-årsgräns -.-
thiiiiiiiiii :D



 happy birthday (A)

Kommentarer
Kommentarer

Trackback