REBECCA RYDBERG

take it or leave it | 2008-08-31, 23:03:59

pappa väckte mig elva i morse , skapligt jobbigt :o men men gick upp för martin hade miljarder kompisar som om in och ut i mitt rum (?) .. käka frulle checka tv och satt vid datorn asdiskret x) så inte pappa skulle se, så berätta ja för mamma att ja hade hittat batteriet och hon bara garva haha för papa gick hela dan och va så stolt att han hade gömt de på så bra ställe han ba : du kommer aldrig hitta de ja har stekoll på de hela dagarna, varken ja eller mamma kunde hålla oss för skratt men han fatta såklart inget ;) pucko haha , aja tog de chill hela dan typ lagade mat och så sen runt fyra kom sannnie darling , då satt jag och spelade hugo haha kanske va king på de, men de sög -.- så vi satt vid datorn till typ fem då drog vi till norra och checka på min match , ja va inte med för ah ni vet varför , så kom jocke dit också, men han satt bara och gnällde hela jävla tiden :o men men matchen slutade 6 eller 5 -1 bra bra HAIK ! :) efter matchen drog vi till mig , var inte där så länge utan drog till hemmakväll och mötte calle ,så hyrde vi film , ja och sanna va sugen på skräckkkis så de fick bli en sån , kommer inte ihåg va den hette tyvär men men , sen åkte vi till jensas och det var det roligaste besöket jag någonsin gjort , fan va jag garva x) skulle skriva alltsom hände sa ja till sanna för hon ville skratta lite när hon skulle läsa min blogg, men du får tänka dig allt som händeist :D haha aja vi köpe kebabtallrikar och tog med hem till tajten, satt och käka där och checkade filmen den var as bra och de va as gott med kebab :D efter filmen vare dags för bubblejump lite rooligt :D men ja fick bara spela en gång sen kom jävla calleballe och snodde mobilen så när ja försökte ta tillbakaden puttade han mig bakåt så ja snubbla på fläkten och slog i huvudet i hans hjälm tack för de.. ! efter de blev ja ganska sur så vi åkte hem haha typ runt nio , så när ja kom hem checka ja prinsessansdagbok 2 med mor och brooder, kansk hur rolig som helst plus att den blir roligare när mamma ligger och asgarvar åt ingenting x) runt tio tvinga jocke mig och gå in på datorn, så gjorde de, så kom pappa upp för trappen då slängde ja över tröjan på datorn och han märkte ingenting haha x) så jävla blååååst ! när filmen va slut gick ja och la mig isängen , ligger här nu och ska strax sova klockan är ju elva ffs ! aja , godnatt ! <3








förlåt att jag inte kunde lova de, men vil inte lova nått jag bryter. förstår om jag sårade dig igen ,men de är så här det är ..
Kommentarer
Kommentarer

Trackback