REBECCA RYDBERG

pizzaskiva | 2008-08-16, 03:04:51

mamma skjutsade mig till matilda runt halv fem , lära komma dit snabbt för älsklingen min mådde inge bra :/ så jag åkte dit med mitt fejkade bra humör för att få na glad, och hon skrev i sin blogg att ja lyckades så de va väl bra (A) jag sminkade mig och fixade håret hos henne , och ja blev as sygg när ja va klar med allt ^^ rosa ögonskugga rosa kinder, en regnbågsfärgad fjäril i håret, tre lockar typ , ett lila linne, en randig t-shirt över med olika färger, svarta shorts och gula tights haha matilda hade lila ögonskugga, hel lockat hår, gult linne, jeansshorts och blåa tights x) så cyklade vi från henne till karin haha fan va folk måste trott vi va sjuka. Hos karin var nomi emma kingen ahlmen vivi as snygga hela bunten, och såklart så vann nomi på snyggast kläder ni ser bilder längre ner , haha fy va söt hon va :) vi drack lite bål och käka  chips :D sen beställdevi pizza, mums mums va gott det var :) sen satt vi bara och snacka lite, knäppte massa kort och hade mys:) sen blev de efterätt brownies jammmi :) sen drog vi till fredrik emmas kille som flyttade till sandviken idag, välkommen :) thii , satt i hans lägenhet ett tag med dennis, men sen fick vi inte va kvar:o så vi gick tillnaka till karin , dom käka snickerskaka och ja tog en brownies :D thii sen satt vi bara och snacka hela kvällen , så sjukt roligt hade jag idag , pratade med sanna i tele ett antal ggr också haha de va nice :) skulle kommit ner till stockholm i morgon men jag och matilda orkade verkligen inte ,vi ville va hemma sista kvällen innan skolann typ , fast vi hade bokat buss dit och tåg hem haha men vi sket i det :) så imorgon blire ut till järbo och gratta gudbarnet julia sötnosen, sen blire träffa tjejerna igen , längtar :) . tack för en underbar kväll tjejer , behövdes verkligen ! :) och OBS på bilderna , vi skulle va färgglada ! ;)





bästavän , alltid du och jag <33

ingen är som du älskling <3

älskar er , lyser upp varje minut av mitt liv <3


NOMI ÄLSKLING <3

Kommentarer
Kommentarer

matilda

grymt snygga =), love u girls <3

2008-08-16 @ 03:14:41
URL: http://matiildanyman.blogg.se/
Trackback