REBECCA RYDBERG

trust your heart | 2008-08-13, 23:58:53

blev inte riktigt den ensammamyskvällen hemma haha , tajten jocke calle wiklundh gustav gick aldrig :b  dom satt uppe medans jag städade hela nedervåningen -.- var lite drygt och städa så jädra mkt men det behövdes ju satt.. när jag var klar med städningen, blev de en lång skön dusch för mig själv , vart folk runt mig hela tiden ett tag nu haha, så kollade jag på tv med boysen sen, så blev gustav och wiklundh hungrig, så hade vi typ inget hemma, så då ställde dom sig och gjorde jädra omelett haha , fyfan va det luktade illa :o men dom åt och såg glad ut ;) sen bestämde vi oss för och kolla på the hooligans (?) , så åkte wiklundh och gustav te viking och köpte pizzza först, supergott vare blev en bananpizza :) jag orkade inte kolla på the hooligans så jag satt nere själv och kollade på tv och käka min pizza haha , men sen kom jocke och calle ner :) , så runt nio kom matilda jonas max & pontus och hälsade på , trevligt och träffa matildabejbiie , dom var här ett litet tag sen åkte dom ,så gick tajten jocke och calle och slängde allt skräp från igår, tror dom slängde de vid smörhålet x) också kom våra grannar ut och fråga dom om de skulle bli fest, så sa dom att om det blev det skulle han komma över, lite skrajj dom blev då , jag med.. hoppas dom inte säger te mami och dadie, men jaja fick typ feber och huvudvärk så jag gick inte och tränade, så blev bara mys med boysen här hemma . Dom drog runt elva, så nu ligger jag och kollar på satc , as bra :D , imorogn blire städning igen innan mamma och pappa kommer hem ,så ska jag bara ta det lugnt, sen ska jag ner på träningen för nå möte, men blir inge träning eftersom jag har feber . aja här kommer lite bilder från gårdagens hyffsad trevligakväll :)



 älskar alla mina vänner så otroligt mycket , ingenting utan er ! <333333333
Kommentarer
Kommentarer

Trackback