REBECCA RYDBERG

SOMMAREN 08 ÄR ÖVER ! :O | 2008-08-17, 22:11:06

mamma väckte mig kvart över tolv idag , för mormor och morfar kom , så gick upp och va lite social med dom , vi käka lunch snacka och lite så , sen satt ja vid datorn ,så glömde ja bort tiden så kvart i tre packade ja fotobllsgrejerna och skyndade iväg till norra , ja och nomi va först dit x) men men , började byta om så hade ja glömt min tröja -.- haha men pappa kom med den :) vi vann matchen med 9-0 och de var faktiskt riktigt roligt och spela idag :) efter matchen fick vi asgott fika haha och efterlängtat fika :D sen cykla ja hem ,duscha satt vid datorn käka och tog de lungt, har suttit hela kvällen och gjort om min blogg haha äntlige klar, så kom sanna förbi ett tag och hämtade sina stuff , och nu ska jag strax sova , kanske blir kolla lite på eva och adam först, men sen måste jag sova :) skola i morgon taggataggatagga haha , ja är fan as taggad :D aja godnatt, i morgon ska jag va med bästavän sanna <3333333

helt sjukt att sommarlovet är slut, det har iallafall vart ett underbart sommarlov tillsammans med alla mina underbara vänner , blev inte riktigt som jag trodde den här sommaren men de blev en bra sommar till slut ! sakna gothia <3
Kommentarer
Kommentarer

Trackback